Reklamacije

Reklamacije

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist potrošnika. V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na naslov: info@papirnicapolonca.com ali s klasično pošto na naslov: Papirnica, Polonca Sedenik Rak s.p., Bistriška cesta 56, 2319 Poljčane.

Kupec lahko reklamirano blago vrne tako, da ga prinese osebno na sedež ponudnika ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom vrne po paketni pošti Pošte Slovenije na ponudnikove stroške. Drugačen način vračila na ponudnikove stroške ni možen. Vrnjeno blago mora biti v originalni embalaži in nepoškodovano, priložen pa mora biti originalen račun. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

V primeru, da je paket, poslan preko Pošte Slovenije fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik.

Izdelke, ki so po izrednem naročilu (tiskovine, promo itd), smo naročili posebej za vas in se jih ne obvezujemo prevzeti nazaj.